ساعت های رولکس زندگی من

ساعت های رولکس زندگی من

ساعت های رولکس زندگی من

ساعت های رولکس زندگی من

متن ادبی در مورد دریا

متن ادبی در مورد دریا

متن در مورد دریا ، متن ادبی در مورد دریا ، متن کوتاه در مورد دریا ، متن غمگین در مورد دریا

متن ادبی در مورد دریا

در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد متن های زیبا در مورد دریا صحبت کنیم.امیدواریم این مجموعه متن زیبا در مورد دریا مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

اگر به دریا علاقه دارید ممکن است دوست داشته باشید که عکس دریا را نیز مشاهده نمایید ، برای این کار کافی است که بر روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید تا خود به خود به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

متن در مورد دریا

دریا یکی از زیباترین تصاویری است که هرکسی ممکن است در طول زندگی خود ببیند.

وقتی دلت گرفته باشه …

تمام آرامش یک ساحل را هم به تو بدهند …

باز هم دل تو بارانیست …

خیس تراز دریا خراب تر از امواج

متن قشنگ دریا

شبیه ساحل

آغوش باز کن

تا خیال دریا بودن کنم

عشق با این همه نیرنگ عواقب دارد

جَدَلِ آینه و سنگ عواقب دارد

رود بی تاب برای لب دریاست ولی …

جاده فرسنگ به فرسنگ عواقب دارد

تو دریای آرام من هستی، تو بهترین احساس را در من به وجود می آوری

تو رویای من هستی، قلبی که الهام بخش من است

تو شعله ایمان به عشق را در من روشن می کنی

هر زمان که نفس می کشم، زندگی زیبایی دوباره پیدا می کند

تو چشم هایی هستی که باعث می شوی من ببینم، تو هدف منی، ملکه راز های منی

تو یکی هستی، یک روز ممکنه مرا به زانو درآوری، تو همه چیز من در این دنیایی

چیزی که می خوام بهت بگم اینه که من عاشق وقار تو هستم، تو روح منی

از “من”

تا

“تو”

هفت آسمان

دریاست

وقتی دلت گرفته باشه

تمام آرامش یک ساحل را هم به تو بدهند

باز هم دل تو بارانی ست

خیس تراز دریا خراب تر از امواج

لاک پشت های کوچکی که تازه به دنیا امده اند را دیده ای؟

بی اختیار به سمت دریا می روند…

این گـونه دوستت دارم بی اختیــــآر

عشق با این همه نیرنگ عواقب دارد

جدل آینه و سنگ عواقب دارد

رود بی تاب برای لب دریاست ولی

جاده فرسنگ به فرسنگ عواقب دارد

بچه های فقیر فقط در زنگ انشا

تعطیلات را به کنار دریا می روند !

بس دیده که شد در انتظارت

دریا و نمی‌رسد به ساقت

شعر زیبا از سعدی شیرازی

هــوای تو را میــخواهم در این حال دلتنــگی

امــواجــی از یاد تــو را میــــخــواهـــم

در دریای خاطره های به یادماندنی

میخوانمت تا دلم آرام بماند

مثل ساحل آرام باش

تا دیگران مثل دریا، بی قرارت باشند

نزدیکت می شوم بوی دریا می آید

دور که می شوم صدای باران

بگو تکلیفم با چشمهایم چیست ؟

لنگر بیندازم و عاشقی کنم یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟؟

می خواهم آنقدر به پایت گریه کنم که دریا پیش چشمانم کم بیارد

اگــه کــســیـــــو دیـدن کـه بـهـتـون گـفـت :

خـــوشـگــلیــــن

.
.
.
.
.
.

یـا داره خَــرتـــون می کنه یا مـــــــنـــــــو ندیده :-/

با منم اصلا بحت نکنید

از سقف مقفم خبری نیست ما تو دریا زندگی می کنیم !!

متن احساسی در مورد دریا

مد چشمت بی شتابم می کند

موج این دریا حبابم می کند

باز لبخند تو می گوید بیا

باز می آیم ، جوابم می کند

مانده ام سر گشته در یک انتظار

تا غمت کی انتخابم می کند

در نمک باید راز عجیبی نهفته باشد

هم در اشک های ماست

هم در دریا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.